بعد از خیلی وقت که ننوشتم..........
تصمیم گرفتیم بچه دار بشیم البته توی این اوضاع که هرجا میشنویم اسم کرونا است
هر روز دارم تصویرسازی میکنم یه دختر بانمک و خوش اخلاق که شبها اذیتم نکنه اینقد به این موضوع فکر کردم که بعضی وقتها فکر میکنم ویار دارم :))
عروسی داداش توی تعطیلات عیده موندن به خاطر رویروس کرونا تعطیل کنن یا نه
خواهر عزیزم هم به تازگی عقد کرده رفتیم برای عقد بالاسر حضرت حرم ، به خاطر شرایط خاص حرم سوت و کور بود امرو عقد محضری انجام میدن
حس باران...ما را در سایت حس باران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 28