بعد از خیلی وقت که ننوشتم..........
تصمیم گرفتیم بچه دار بشیم البته توی این اوضاع که هرجا میشنویم اسم کرونا است
هر روز دارم تصویرسازی میکنم یه دختر بانمک و خوش اخلاق که شبها اذیتم نکنه اینقد به این موضوع فکر کردم که بعضی وقتها فکر میکنم ویار دارم :))
عروسی داداش توی تعطیلات عیده موندن به خاطر رویروس کرونا تعطیل کنن یا نه
خواهر عزیزم هم به تازگی عقد کرده رفتیم برای عقد بالاسر حضرت حرم ، به خاطر شرایط خاص حرم سوت و کور بود امرو عقد محضری انجام میدن
حس باران...ما را در سایت حس باران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 28
بعد مدتها,ی طولانی ایمیلمو بازکردم و اینباکسم پر از تبلیغاتو و ایمیلهای ارسالی از دانشگاه و بانک وسایتهای خبری حدودا1000 عدد ایمیل نخونده....
منم بیکار نشستم همشو 50 تا 50 تا پاک کردم و اینباکس شد صفر
و بعد از مدتها,ترررر به اینجا سر زدم
حس باران...
ما را در سایت حس باران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 20
ما را در سایت حس باران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 28
ما را در سایت حس باران دنبال میکنید
برچسب: عروس, نویسنده: بازدید: 31
ما را در سایت حس باران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 26