خدایا خستم یه دلخوشی کوچیک میخوام نمیدونم چرا ما بنده هات اینقدر بی حوصله و کم صبر و نق نقو شدیم به بزرگی خودت هممون ببخش و همچنان همراهیمون کن
یا علی
امشب تولد امام حسن یه عیدی خوب بده به قول بچه ها فدامدا
نوشته شده در جمعه ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ساعت 23:9 توسط نرگس|
حس باران...ما را در سایت حس باران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 26